Branding

Jong & zelfverzekerd.

Daily Fresh is dé winkel voor de nieuwste merken en trends in young fashion. Met een flinke verbouwing hebben ze in 2019 een nieuwe stap. En daar hoort ook een visuele vernieuwing bij.

Voor we visueel aanpassingen gaan doen, doen we een stap terug naar de merkidentiteit. In dit geval is die zo helder, dat we de merkidentiteit in enkele pagina’s kunnen vangen. Daily Fresh is jong en zelfverzekerd. En dat mag je zien.

De vernieuwde winkel is open en modern, met robuuste elementen en accenten. Daarom besloten we de winkel leidend te laten zijn in de doorontwikkeling van de huisstijl.

Een nieuwewinkel

Een nieuwe winkel, een nieuwe uitstraling. Dat moet gevierd worden, met een feestje voor de medewerkers, leveranciers en vrienden, en natuurlijk voor de klanten. Dat legden we vast, zowel in fotografie als video.

Fotografie

Lookbooks

Met Instagram als een van de voornaamste kanalen, is fotografie voor Daily Fresh erg belangrijk. Wij ondersteunde in social fotografie en schoten het campagnebeeld. We kozen voor rauwe locaties en stelde kleur en attitude centraal.

As you were, Nijmegen - Daily Fresh - Fotografie campagne/lookbook
As you were, Nijmegen - Daily Fresh - Fotografie campagne/lookbook
As you were, Nijmegen - Daily Fresh - Fotografie campagne/lookbook
As you were, Nijmegen - Daily Fresh - Fotografie campagne/lookbook
As you were, Nijmegen - Daily Fresh - Fotografie campagne/lookbook