Visie
Relaties op basis van identiteit
Als mens hebben we sterk de neiging om relaties aan te gaan met anderen. We kiezen daarin vaak voor mensen met gedeelde normen en waarden en soortgelijke zienswijze. Dat is wat ons als mensen met elkaar verbindt.
En voor merken geldt hetzelfde. Sterke merken verkopen niet enkel producten maar gaan emotionele relaties met mensen aan. Ze streven naar een langdurige verbinding met hun doelgroep. Maar om dat te doen moeten ze wel laten zien wie ze zijn en waar ze voor staan. Net als echte mensen.
Deze relatie begint met een blauwdruk van je eigen identiteit. Om te ontdekken of je gedeelde normen en waarden hebt, moet je deze namelijk eerst van jezelf kennen.
Samenwerking
De kracht van het netwerk
Ooit was de term ‘full service reclamebureau’ super populair. Het betekende dat het bureau alles kon en ook nog eens alles in-house had. Gelukkig ligt de tijd van ouderwetse lijnorganisaties en full-service bureaus ver achter ons.
Wij geloven in de kracht van specialisten, in de kracht van het netwerk en de daarbij horende dynamiek in projecten. Wij nemen de regie over projecten en vullen deze aan met specialisten uit ons netwerk. Omdat deze mensen niet bij ons in dienst zijn, kunnen we per project het perfecte team samenstellen. Soms met de ene fotograaf, soms met een andere. Soms met de ene tekstschrijver, soms met een andere. Net wat het project nodig heeft.