Avontuurlijk, creatief en liefhebber van analoog1 september 2024“Google, zoek ontwerpbureaus in Uden”, zei de opa van Imke afgelopen november tegen zijn telefoon. Dankzij hem kwam ze bij ons terecht. Lees meer Benader je merk als een levend wezen15 juli 2024Lees meer Communiceren over je maatschappelijke doel13 juni 2024Lees meer Behind the albums9 mei 2024Lees meer Klantreis in kaart brengen13 maart 2024Lees meer Functie vs. Vorm16 februari 2024Lees meer Heilige grond1 december 2023Lees meer Marketing; Het ondergeschoven kindje27 november 2023Lees meer Feestdagen marketing26 oktober 2023Lees meer Nature knows best14 september 2023Lees meer Op zoek naar kantoorgenoot2 augustus 2023Lees meer Goed. Nederlands.9 februari 2023Lees meer Vriendenprijsje4 januari 2023Lees meer Zonnereis21 december 2022Lees meer Je koopt er niks voor, maar het is van onschatbare waarde.16 december 2022Lees meer De meubels van oma8 november 2022Lees meer Inside the box4 november 2022Lees meer Een nieuwe basis10 oktober 2022Lees meer Hoi12 augustus 2022Lees meer Kleur bekennen18 februari 2022Lees meer Heimwee; een ode aan de horeca26 januari 2022Lees meer Het belangrijkste voor ons was de klik en het enthousiasme.23 december 2021Lees meer Autumn vibes21 november 2021Lees meer Laat je zien19 november 2021Lees meer Bring Back Friday27 november 2020Lees meer Ik ben wielerfan19 september 2020Lees meer Maak van je klanten fans.11 september 2020Lees meer Reserveren in de horeca; Het nieuwe normaal26 mei 2020Lees meer Een webshop; de snelle weg naar omzet?7 mei 2020Lees meer Keep the fire burning10 april 2020Lees meer De nieuwsbrief is terug en effectiever dan ooit!29 oktober 2019Lees meer Branding met muziek: het geluid van As you were25 september 2019Lees meer Personal Branding15 juli 2019Lees meer Nijmeegse Bierfeesten11 juni 2019Lees meer Twee paar sneakers en een merkbelofte29 mei 2019Lees meer Avontuurlijk, creatief en liefhebber van analoog1 september 2024“Google, zoek ontwerpbureaus in Uden”, zei de opa van Imke afgelopen november tegen zijn telefoon. Dankzij hem kwam ze bij ons terecht. Lees meer Benader je merk als een levend wezen15 juli 2024Benader je merk als een levend wezen. In een merkidentiteit staat waar je merk voor staat en wat de persoonlijkheid van je merk is. Lees meer Communiceren over je maatschappelijke doel13 juni 2024Steeds meer organisaties committeren zich aan een zogeheten purpose. Maar hoe communiceer je over je maatschappelijke doel? Lees meer Behind the albums9 mei 2024Zoals jullie weten leven wij van verhalen. Daarnaast zijn we ook ontzettende muziekliefhebbers. Beide komen samen in een nieuw project. Lees meer Klantreis in kaart brengen13 maart 2024Het begrijpen van de klantreis is van onschatbare waarde voor bedrijven die streven naar klantgerichtheid en succes op de lange termijn. Het stelt hen in staat om de klantervaring te optimaliseren, de concurrentie voor te blijven Lees meer Functie vs. Vorm16 februari 2024Design boven alles. Althans, zo lijkt het soms. De vraag of functie boven vorm gaat is niet de juiste. Hoe die twee elkaar kunnen bevorderen wel. Maar dat begint toch echt bij het doel en dus de functie. Lees meer Heilige grond1 december 2023Kerstbomen. Het perfecte voorbeeld van het tijdelijk nut van onze materialen. Marianne maakt er Heilige grond van. Hoe lees je hier. Lees meer Marketing; Het ondergeschoven kindje27 november 2023In januari, net na oud en nieuw, waren we vol goede voornemens enthousiast begonnen met het activeren van onze eigen socials. En toen was het oktober. Lees meer Feestdagen marketing26 oktober 2023De herfst is alweer een maand onderweg en dat betekent dat de feestdagen voor de deur staan! Heb jij al over je marketing nagedacht? Lees meer Nature knows best14 september 2023Voor restaurant De Nieuwe Winkel maakte we een serie afdrukken van planten die voorkomen in hun menu's door het jaar heen. Lees meer Op zoek naar kantoorgenoot2 augustus 2023Wij hebben onze draai gevonden en nu blijkt dat we genoeg ruimte hebben voor een extra kantoorgenoot. Lees meer Goed. Nederlands.9 februari 2023Goed Nederlands bewerkstelligt geen groene krullen of rode strepen. Goed Nederlands bewerkstelligt connectie. Lees meer Vriendenprijsje4 januari 2023Hey, zou je voor mij die dienst niet kunnen doen voor een vriendenprijsje? Lees meer Zonnereis21 december 2022Bijna alle decembertradities, zoals kerst, zijn eigenlijk terug te leiden naar dit belangrijke astronomische fenomeen. Lees meer Je koopt er niks voor, maar het is van onschatbare waarde.16 december 2022De start van een bedrijf (en opbouw van een merk) is altijd spannend. Je gaat ideeën en verwachtingen omzetten in concrete uitwerkingen. Je onderneemt stappen die je nog nooit hebt genomen. Lees meer De meubels van oma8 november 2022Een driezitsbank, twee fauteuils en een immense kast. Als kind vond ik ze prachtig om te zien. Maar dat was misschien ook een beetje omdat we er nooit op mochten zitten. Lees meer Inside the box4 november 2022Lekker “out of de box” denken. De creatieve geest bevrijden, de hersens laten stormen. Maar welke box? Wat voor koek? Welke geest? Lees meer Een nieuwe basis10 oktober 2022De voormalige officiersmess op de Krayenhofkazerne is ons nieuwe thuis. Lees meer Hoi12 augustus 2022Aangenaam, ik ben Roy, ik doe inmiddels al een tijdje strategie, concept en vormgeving bij As You Were. Lees meer Kleur bekennen18 februari 2022In 2021 won IOK Music 'De Roos van Nijmegen'. Samen met Mike gingen ze op pad voor een conceptuele photoshoot voor hun aankomende album. Lees meer Heimwee; een ode aan de horeca26 januari 2022Afgelopen zaterdag is in Nijmegen het ‘eerste horecamuseum van Nederland’ geopend. Heimwee; een ode aan de horeca. Lees meer Het belangrijkste voor ons was de klik en het enthousiasme.23 december 2021Proforto bestaat inmiddels acht jaar, een fantastische mijlpaal. Maar ook een moment van reflectie. Het was tijd om eens kritisch naar onze huidige merkidentiteit te kijken. Lees meer Autumn vibes21 november 2021Elk seizoen fotograferen we de nieuwe collectie voor damesboetiek Kameleon. Deze keer fotografeerden we aan de rand van het prachtige natuurgebied Mookerheide, vlakbij Nijmegen. Lees meer Laat je zien19 november 2021Als vrouw mag je trots zijn op wat je doet, maar je mag ook trots zijn op andere vrouwen in je omgeving. In dit geval zijn dat de vrouwen uit Nijmegen. Lees meer Bring Back Friday27 november 2020Black Friday; het kortingenspektakel dat een aantal jaren geleden vanuit Amerika is overgewaaid naar Europa. Traditioneel valt Black Friday op de dag na Thanksgiving Day. Lees meer Ik ben wielerfan19 september 2020Terwijl ik dit stuk typ op mijn ene beeldscherm, heb ik de Tour de France aanstaan op mijn andere scherm, met Stef Clement en Maarten Ducrot in mijn oren. Lees meer Maak van je klanten fans.11 september 2020De consument maakt steeds vaker bewuste keuzes over de merken waarmee zij zich willen associëren. Maar wat is nou het verschil tussen fans en klanten en waarom zijn fans meer waard? Lees meer Reserveren in de horeca; Het nieuwe normaal26 mei 2020Na de intelligente lockdown gaan we een nieuwe fase in en kunnen we weer voorzichtig vooruit kijken. De maatregelen worden langzaamaan versoepelt en we zijn druk bezig om onze maatschappij opnieuw in te richten. Lees meer Een webshop; de snelle weg naar omzet?7 mei 2020De afgelopen weken vangen we met regelmaat dezelfde vraag op uit ons netwerk: ‘Kan ik een webshop toevoegen aan mijn website?’. Gevolgd door een hoopvol: ‘En kan dat snel?’. Lees meer Keep the fire burning10 april 2020Enkele dagen voor de intelligente lockdown Nijmegen in zijn greep krijgt, lopen we voor een kop koffie binnen bij Black & Blue Events, aan de Hatertseweg. Lees meer De nieuwsbrief is terug en effectiever dan ooit!29 oktober 2019We ontvangen ze allemaal wel eens. Misschien maar eens per maand, misschien wel een paar keer per week, of misschien zelfs wel dagelijks: de nieuwsbrief. Lees meer Branding met muziek: het geluid van As you were25 september 2019Elk merk is bezig met visuele communicatie. Van logo tot brandbook, en van huisstijl tot fotografie. Al die stukjes bij elkaar bepalen het beeld dat de klant of de doelgroep van een merk krijgt. Lees meer Personal Branding15 juli 2019In de arbeidsmarkt, maar ook als zzp'er of anderzijds ondernemer, is het steeds belangrijker om jezelf persoonlijk te profileren: personal branding. Want wat maakt jou onderscheidend van al die anderen? Lees meer Nijmeegse Bierfeesten11 juni 2019Afgelopen juni vond alweer de tiende pinkster-editie van de Nijmeegse Bierfeesten plaats. In een gezellig Valkhofpark stonden tientallen brouwerijen paraat om bezoekers kennis te laten maken met hun bieren. Lees meer Twee paar sneakers en een merkbelofte29 mei 2019"Zo eenvoudig kan het zijn". Met de lancering van twee paar Zeeman sneakers wil het textielgigant laten zien waarom sommige sneakers zo duur zijn. Lees meer Zin om samen te werken? Meer weten over ons?We maken graag een keer kennis om te bekijken wat we voor jou kunnen betekenen. Olav Moesolav@asyouwere.nl +31 (0)24 20 22 852