Iedereen heeft een eigen identiteit. Dat maakt hem, haar of hen uniek. Ook jouw merk heeft een eigen identiteit. Het toont aan waar je merk voor staat, wat je belangrijk vindt en wat je boodschap aan de markt is. Wij helpen je deze merkidentiteit in kaart te brengen of aan te scherpen.

Meer weten over merkidentiteit?

Wij gebruiken de merkidentiteit om alle uitingen aan te toetsen. Zo ook hoe jouw merk er visueel uitziet. De huisstijl. Heb jij jouw merkidentiteit al helemaal duidelijk? Mooi dan kunnen we samen toetsen of jouw huisstijl past bij die merkidentiteit. En op basis daarvan besluiten we of we moeten bijschaven of misschien wel een nieuwe huisstijl moeten maken.

Meer weten over huisstijlen?

Denk jij ook bij elke social-mediapost nog na over wat je nu weer zal gaan vertellen. Of kom je niet verder dan een mooie foto van het interieur. Grote kans dat jouw merkboodschap nog niet duidelijk is. Of dat je de boodschap vertelt aan mensen die er niet op zitten te wachten. Wil jij jouw verhaal gerichter en concreter vertellen. We denken graag met je mee.

Meer weten over marketingstrategie?

Is jouw boodschap helder? En weet je ook welke mensen op die boodschap zitten te wachten? Dan is het tijd om dit aan ze te gaan vertellen. Maar welke middelen zet je daar voor in? Een website of misschien alleen een facebook-groep of gewoon een huis-aan-huisfolder? Elke boodschap en elke doelgroep heeft een andere voorkeur. Samen met jou gaan we op zoek naar deze middelen en kanalen. En daarna kunnen we ze ook nog voor je maken.

Meer weten over marketingstrategie?

We bundelen onze kennis van strategie met jouw kennis over je klanten voor een zo gefundeerd mogelijk uitgangspunt, en gerichte marketingdoelen. Daarna kijken wij op vaste momenten mee of de boodschap ook in de praktijk aanslaat bij de doelgroep. Zo niet dan moeten we bijschaven of misschien zelfs het roer omgooien.

Meer weten over marketingstrategie?