Bewonder meer

BEP Magazine brengt je de verhalen van vrouwen uit Nijmegen en omstreken.

In een wereld vol vluchtige advertenties geloven wij (As you were) in de kracht van trotse ondernemers en loyale klanten. Terwijl traditionele marketing vaak gericht is op snelle verkoop, kiezen wij voor een authentieke benadering die langdurige verbindingen bevordert.

Want wat voor veel bedrijven heel vanzelfsprekend is, is voor andere vaak heel bijzonder.
Met die visie en vanuit onze rol als marketingbureau helpen wij onze klanten bij het vinden wat nou net hun zo bijzonder maakt.

Vanaf de eerste editie zijn we al betrokken bij de totstandkoming van het BEP Magazine in de vorm van fotografie. Sinds begin 2024 hebben we deze samenwerking verder uitgebouwd. Samen met BEP zijn we op zoek gegaan naar wat het verhaal achter BEP nou precies is.

Het merkverhaal in de nieuwe BEP
Het merkverhaal in de nieuwe BEP
We werden geforceerd om na te denken over dingen die voor ons heel ''normaal'' zijn, maar waar je nooit bij stil staat. En precies die dingen geven nu sturing aan alles wat we doen.

Op zoek naar het verhaal van BEP

BEP is ons eigen project — ons ‘kindje’ als het ware — en omdat het zo dichtbij staat neem je veel beslissingen op basis van je gevoel. Daar is niets mis mee natuurlijk, maar het kan soms wat stuurloos of impulsief voelen.

As you were forceerde ons om na te denken over dingen die voor onszelf heel ”normaal” zijn, maar waar we nooit bij stil staan. En precies die dingen geven nu sturing aan alles wat we doen.

As you were helpt ons met het aanbrengen van die rode lijn en het bewaken ervan. Op die manier kunnen wij constant mooie nieuwe mogelijkheden verkennen, en toetsen aan het document dat we inmiddels hebben. Dat helpt enorm met de consistentie in de dingen die we als BEP doen.

Ook is As you were al fan van BEP vanaf het eerste uur en zien ze de potentie die wij ook zien, wat heel prettig samenwerkt. De interviews om te komen tot onze hernieuwde merkidentiteit verliepen in alle rust, met veel ruimte om ideeën te overwegen en te bespreken. Ze zetten je aan het denken over logische vervolg stappen die passen bij ons verhaal. Het verhaal van BEP. Wie is BEP? Wat zou BEP doen? Sluit deze stap daarbij aan?

Wij zijn aan het groeien en we kijken uit naar onze verdere samenwerking in het komende jaar. Want we zijn nog lang niet klaar!

– Tessa en Marie-Cecile (BEP Magazine)