reclamebureau nijmegen

Reclamebureau Nijmegen

Waarschijnlijk heb je ons gevonden omdat je zocht naar Reclamebureau Nijmegen. Of we dat ook zijn, dat laten we graag in het midden

Reclamebureau As you were combineert communicatie, creatie en webontwikkeling om onderscheidende concepten te bedenken en uit te voeren voor onze klanten. Een onderdeel van onze eigen marketing is een hoge positie in (de organische zoekresultaten van) Google op het woord ‘Reclamebureau Nijmegen’. Om dit te bewerkstelligen moeten wij van Google een aantal keer het woord reclame bureau in onze teksten verwerken. Bij dezen: reclamebureau.

reclamebureau nijmegen

Reclamebureau Nijmegen.

In 2020 wordt wereldwijd bijna 600 miljard euro uitgegeven aan reclames. Een gemiddelde Nederlander ziet meer dan 5.000 commerciële boodschappen per dag. Prettig voor het reclamebureau, want deze boodschappen moeten allemaal worden bedacht, vormgegeven, en uitgevoerd. Op de lange termijn goed voor niemand, want samen dwingen we ontvangers hun ‘informatiefilters’ steeds strenger in te stellen. Zo wordt (massa) communicatie steeds minder effectief en moet het reclamebureau namens de organisatie steeds meer -en harder- schreeuwen om de aandacht van het publiek. Dat moet anders volgens ons.

Onderscheidende boodschappen brengen aan ontvangers die er op zitten te wachten.

Dat is de missie van het hedendaags reclamebureau (vinden wij). Wij denken dat het veel beter werkt om een merk te bouwen op basis van de authenticiteit van een organisatie of bedrijf. Dit is niet alleen erg leuk om te doen, maar ook een aanpak die garant staat voor betere resultaten. Veel echtere en langdurige resultaten.

Als je de oorsprong van het woord branding herleidt kom je op cowboys die koeien houden en deze voorzien van hun eigen logo. Reclamebureaus houden er vaak een soortgelijke handelswijze op na. Ze beweren dat een merk maakbaar is. Slim knoppen draaien in Google en je bent klaar. Wij geloven daar niet in. En zien steeds vaker bewijs dat een oprechte verbinding met klanten veel beter werkt. Misschien moeten we dus gewoon wat meer oprechte aandacht aan elkaar geven. Klinkt simpel maar blijft best lastig.